Shoppat idaag!

Idag var jag i stan med mamma och shoppade lite grann.
Först var vi på Jägersro.Där köpte jag ett par vinröda tajts på Lindex och ett gosedjursbokmärke typ.
Sen åkte vi till någon affär (vet inte vad den heter) där köpte jag mina snyggaste skor nånsin(bland
vanliga sportskor)Det var adidas,vita med lite orange och blå/grön.Mm..supersnygga!På Statium köpte
jag en tröja i Puma..orange och lite så. :) Sen åkte vi till Mobilia och där köpte jag ett par Lee - jeans
på J-store och en vanlig svart långärmad.Sen på H&M köpte jag en tunika i grå.Muy bien! :D
Ja..det var nog allt,. eller just det, på Bokia i Jägersro köpte jag inslagspapper till skolböckerna och
såna ettiketter.Ja..nu var det nog allt.Oj, just det.Köpte en scarf på H&M också.Det var allt!
En superhärlig dag med mammsen min! <3

Dagens inköp:
*Vinröda tajts
*Gosedjurs-bokmärke
*Skor :)
*Tröja
*Lee-jeans
*Svart tröja
*Tunika i grå
*Papper/Etiketter
*Scarf

Inköpen kommer från: Stadium,H&M,Lindex,Bokia,J-store,och två ??

Kommentarer
Postat av: Paulina

har du bilder på dem?:D

2007-08-24 @ 14:40:18
URL: http://paulinasintressen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0